niedziela, 14 lutego 2016

Little Alchemy - ukryte kombinacje

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam do zapoznania się z ukrytymi i zarazem najciekawszymi kombinacjami w grze Little Alchemy!
Pozdrawiam, Olss

1. Astronaut Ice Cream --> astronauta + lody
2. Doktor --> tardis + doktor
3. Jedyny Pierścień --> wulkan + pierścień
4. Keyboard Cat --> kot + muzyka
5. Nessie --> opowieść + jezioro
6. Pieseł --> pies + komputer / pies + internet
7. Tardis --> czas + kosmos
8. Yeti --> góra + opowieść / pasmo górskie + opowieść
9. Żółw Ninja --> żółw + ninja

33 komentarze:

  1. Mógł byś się zająć grą Minecraft? Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie gram w tę grę, ale mogę spróbować załatwić wpis jakiejś innej osoby, która się na tym zna, zerknij za jakiś czas ;)

      Usuń
  2. o co chodzi z tym tardis? jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wszystkie inne kombinacje, po prostu łączysz podane rzeczy

      Usuń
    2. Powiecie mi jak ukryć przedmiot bo mam 540 i wyskoczyło mi że mam ukryć przedmiot.
      Ja nie wiem jak

      Usuń
    3. Musisz stworzyć tajny przedmiot. ☺

      Usuń
  3. jak ukryć przedmiot?!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem. Mam dopiero 290 przedmiotów. ;-)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi ci o osiągnięcie "tajemnicza sprawa" to nie ukryć tylko stworzyć tajne przedmioty.��

      Usuń
    3. A ile ich jest? Bo ja zrobiłam wszystkie z tej listy i osiągnięcia nie mam

      Usuń
  4. przydatne my z kuzynkom same zrobiłyśmy tardis

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę schować pierścienia ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ja już miałam 2 ukryte przedmioty :) Ukryłam je jak na nie popatrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę się zająć minecraftem.
    Wiem wiele na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to możesz mi wysłać przykładowego posta żebym go przejrzała ;)

      Usuń
  8. Ta gra jest fajna. Ja mam już wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wiem dużo o Minecraft

    OdpowiedzUsuń
  10. przedmioty się chowa przenosząc na pasek z katalogiem rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 przedmiotów mi brakuje a znalesc nie umiem jak je znalezc

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Mogłabyś zrobić Harrego Pottera? Please!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do doktora potrzebny jest doktor wtf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten doktor co go chcesz zrobić to on jest inny niż ten poprzedni.

      Usuń
  14. Lol. Mam 560 i nwm co dalej. Ukrytych jest tylko 9 ale one i tak nie są liczone a reszta??. Potrzebuję kogoś kto ma wszystkie 580. Pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 565 i nie mogę dojść do 580. Pomóżcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gram w minecrafta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zrobic dzikie zwierze :/ błagam bardzo potrzebuje :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz sobie w Google Little alchemy pasja teraz wszystkie kombinacje i masz!

      Usuń