niedziela, 3 stycznia 2016

Mega Krzem - ocena

Tabletki Mega Krzem na poprawę włosów i paznokci - pragnę je dziś dla Was ocenić. Są to dość duże tabletki, ale, na szczęście, nie miałam większego problemu z ich połykaniem, a często mam. Dużym plusem jest to, że zalecone jest, aby brać 1 tabletkę dziennie, a więc opakowanie starcza nam na dwa miesiące. Płacimy, tylko, coś koło 12-17 zł, a efekty są dosyć dobre, moja ogólna ocena to 3,5/5 --> dlaczego właśnie taka dowiecie się poniżej. Smak i zapach - nie były szczególnie uciążliwe, ale lepiej popijać je herbatą, gdyż po wodzie pozostaje niesmaczny smak w ustach. 
Jednak z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu, kto za niską sumę chce poprawić wygląd swoich włosów i paznokci.
Pozdrawiam, Olss





Włosy: 
Łamliwość i suchość włosów prawie w ogóle się nie zmieniła, nie zauważyłam diamentowego blasku jaki to obiecał producent. Jednak jest jeden ogromny plus! Biorąc te tabletki moje włosy wypadały o połowę mniej! Zauważyłam to bardzo szybko po włosach, które zostają na szczotce, gdy je rozczesuję. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo na prawdę brałam bardzo dużo suplementów, aby rozwiązać ten problem i żaden mi nie pomógł. Za działanie na włosach, daję im mocne 4/5. Z czystym sumieniem mogę je polecić osobom z tym samym problemem, który miałam (ponieważ od dwóch miesięcy, odkąd biorę te tabletki, mój problem znika!). Również porost włosów jest szybszy i pojawiło się troszeczkę baby hair, co jest kolejnym plusem ;)

Paznokcie:
Na szybkość wzrostu paznokci nie wpłynęły one jakoś szczególnie, aczkolwiek paznokcie, które wyrastają się mocniejsze i mniej łamliwe. Minimalnie zniknął również problem rozdwajania się płytki paznokcia. Jednak nie jest to wystarczające, oczekiwałam czegoś więcej, więc za działanie na paznokcie daję im 3/5. 

Właściwości składników:
Aminokwas L-metionina stanowi materiał budulcowy włosa, musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem. Biotyna, cynk i selen pomagają zachować zdrowe włosy. Cynk i selen pomagają zachować zdrowe paznokcie. Miedź jest niezbędna dla prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów. Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia istotnych składników włosów i paznokci. Jeden gram włosów zawiera 100 mcg krzemu. 


1 komentarz: